İnternet sansürü nasıl iptal edilir ? ‘Güvenli internet’i devre dışı bırakma



İnternet aboneleri ‘güvenli’ interneti iptal etmek istiyorsa servis sağlayıcısına göre (TTNET, SMILE ADSL, UYDUNET, SUPERONLINE) aşağıdaki yolları izlemeli:

TTNET kullananlar Güvenli interneti iptal etmek için
http://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr adresinden Kullanıcı adı ve şifre girildikten sonra güvenli internet işlemleri seçeneği ardından da profil düzenlemeye tıklayıp ‘güvenli internet’e son verebilirsiniz.

Smile ADSL kullananlar Güvenli interneti iptal etmek için:
https://online.smileadsl.com/abone/Login.aspx

UYDUNET kullananlar Güvenli inteneti iptal etmek için:

SUPERONLINE kullananlar Güvenli interneti iptal etmek için:
https://webislem.superonline.net/loginpage.aspx

29 thoughts on “İnternet sansürü nasıl iptal edilir ? ‘Güvenli internet’i devre dışı bırakma

  1. jfgjf dedi ki:

    arkadaşlar genel internet kullanıyorum yani sirket güvenl internete gecmiş nasıl kurtula bilirim aydınlatırsanız sevinirim yanlız kendim normal interneti kullana bilirmiyim ?

  2. sero dedi ki:

    benim aile profili hiçbir sosyal paylaşım sitesine giremiyorum ve oyun siteleri de dahil. kaldırmak istiyorum ancak babamın şifresini bilmiyorum malesef.

  3. irem dedi ki:

    ya benimde babam yaptırdı önceden aile profilindeydik şimdi çocuk profili yaptıı😥 ben çocukmuyum ya ne faceye nede youtube giriliyo ben facesiz ve youtubsuz yaşayamammm ağlamak istiyorummmmm😦:)😀

  4. irem dedi ki:

    benimde babam yaptı aile profilindeydi ocuk profili yaptı ben çocukmuyum ya ne faceye giriliyo ne de youtube uff bıktım facesiz ve youtubsuz yaşayamam ağlamak istiyorum😦

  5. ofttnetgüvenlinternet dedi ki:

    of faceyede girmiyo ya açın şu faceyi yaa…yeter artık.MSN ye hiçkimse girmio zaten neyin peşindesiniz olum?:DOf ya

  6. nyaaa dedi ki:

    teşekkürler çözdüm işi😀 daha dün giriliyodu 1 günde koymuşlar sansürü de neyse halloldu tşk tekrar

  7. ömer faruk öner dedi ki:

    ya gençler ben kulanıcı adımı ve şifremi doğru yazıyom ama hatalı ğösteriyo bilgisi olan bu konuda (ne yapmalıyım)😀

  8. Burak Alperen Tırpanlı dedi ki:

    Wireless kullanıyorum da ben acaba Kullanıcı Adı – Şifre nedir ağ’da ? Ağa bağlanmak için kullandığım şifre olabilir mi ?

Bir Cevap Yazın

