Tarayıcıdan Counter Strike Oynamak – Cs Portable Web Version


Tarayıcıdan Counter Oynamak

Tarayıcıdan Counter Oynamak

Counter Strike… Bir dönem internet kafelerin çarklarının dönmesine hatta internet kafelerin açılmasına neden olan efsane oyun. 1999 yılında çıkan bu oynu uzun süre oynadım. Ne Call Of Duty, ne Medal of Honor serisi ne Quake serisi bu oynun yerini tuttu.

İlk oynadığımda 12 yaşındaydım aradan 13 sene geçmiş yine oynamak istiyorum. Biraz ilginç bir durum olsa da seviyorum ben bu oynu. Benim gibi birçok ‘kantır sever’in de olduğunu biliyorum. İşte onlara hitaben bir yazı tanıtım yazısı paylaşıyorum: Tarayıcıdan Counter Strike Oynamak

Aslında oynun adı ‘ Critical Strike Portable: Web-Версия ‘ ama biz Counter Strike diye bilelim. Herhangi bir tarayıcıdan küçük bir eklenti ile oynayabileceğiniz, 5-6 saniye gibi bir sürede oyna bağlanabileceğiniz, uykusuz gecelerin alternatifi bir oyun…

Genelde bu tarz paylaşımlar yapmıyorum ama canımın sıkıldığı zaman oynadığım oyun olan ‘Critical Strike Portable: Web-Версия’ı tanıtayım dedim.

Critical Strike ya da çakma bir ifade ile tarayıcıdan oynanan Counter Strike için fazla bir gereksinime ihtiyacınız yok.

Unity Web Player indir-kur

Unity Web Player indir-kur

Öncelikle ŞU ADRESE gidip Unity Web Player ‘ın setup’ını indirmeniz ve bilgisayarınıza kurmanız lazım.

627 kb boyutunda olan dosyayı indirip kurduktan sonra da BU ADRESE gidip oynunuzu oynayabilirsiniz.

Critical Strike Portable - Multiplayer Seç

Critical Strike Portable – Multiplayer Seç

Oynu oynamak çoklu kullanıcıyla yani başkalarıyla oynamak için ‘multiplayer’ seçeneğini tıklıyorsunuz

Sonrasında ister kullanıcı adı-şifre alıp sürekli maceraya atılırsınız, isterseniz de ‘user’ olarak oyna giriş yapabilisiniz.

Critical Strike Portable - EUROPE seç

Critical Strike Portable – EUROPE seç

Aynı ekranda sonraki seçimimiz Kıta seçimi olacak. Oyun sırasında ping açısından bizi zorlamayacak olan EUROPE’u seçip, oyuncuların oluşturduğu kanalları görebiliriz.

Critical Strike Portable - Harita Seç

Critical Strike Portable – Harita Seç

İsterseniz kendiniz de bir harita açabilir, tanıdığınız arkadaşlarınız ile oynayabilirsiniz.

Oyunda farklı modlar bulunuyor: Classic, TDM, Zombie Mode, JG, CTF, BOTS, Survival, DeathMatch

Seveceğiniz modları kısa sürede bulacaksınızdır zaten.

Critical Strike Portable - Oyun Ayarları

Critical Strike Portable – Oyun Ayarları

Oda seçtikten sonra yukardaki fotoğrafın solunda bulunan ekran karşınıza gelecek. ‘ Auto Assing ‘ diyerek otomatik olarak bir takıma geçeceksiniz. Sonrasında ise eğer oyun tam ekran olarak karşınıza gelmediyse klavyenizden M tuşuna basarak sağdaki ekran görüntüsünü açabilirsiniz. Ekrandan ‘ Settings ‘ i tıklayıp oynun ayarlarını yapabilirsiniz. Fullscreen diyerek tam ekrana geçiş yapabilrsiniz. Çıkmak için yine M tuşuna basın, ESC’ye bastığınızda pencere tekrar küçülecektir.

Bunun haricinde dikkat etmeniz gereken bir başka şey de klasik oynu oynuyorsanız, rakip oyuncular ile takım arkadaşlarınızı karıştırmak olabilir. Başının üzerinde yeşil simge olan oyuncular sizin takım arkadaşlarınız 🙂

‘Critical Strike Portable: Oyun

‘Critical Strike Portable: Oyun

Oyunun ekran görüntüsü yukardaki gibi. Bi counter 1.5, 1.6 olmasa da sıkıldığınız zaman kısa sürede oynayabileceğiniz zevkli bir 3D oyun. Tavsiye edilir 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.